Sunday, October 25, 2009

banyak alasan

.white wolf.

sebab FB je ko nk jadikan alasan clash kn..ntah pape betul..
kalau mmg nak clash sgn aku ckp je la..senang je kot..
kalau dh ade pompuan lain,dh sayang pompuan lain,just bg tau..
x payah la nk buat aku cm nie..
ingat aku ni ape?pompuan simpanan ko ke..
bile ko ade gf lain,ade aku cakap ape2?
xde kan..siap aku yg kene sorok2..
padahal pompuan baru ko tu yg kene sorok2 dari aku..
tp x kan,kenape? sbb ko ckp kt diorg ape,ko single kn?
elok sgt la tuh..
hopefully la ko jumpe pompuan yg lagi bagus n baik dari aku..
mmg sume salah aku, sku suke buat masalah..
tp fikir balik k ape yg ko prnh wt kt aku gk..
btw,ko tau aku x kn tinggal ko kn..
sbb tu bile nk,ko kutip aku,bile x nak,ko buang je aku cm tu..
sape la ku ni dalam hidup ko kn..bile susah baru nk cari..
seronok betul..
what a life~

cinta, sayang BUAT MASE NI xde makne dh bagi aku..
ko teruskan hidup ko..
aku teruskan hidup aku..
settle..

-single is better-

0 comments: