Sunday, October 18, 2009

relationship

sukesuki

kadang2 aku rase hidop aku ni hny tuk buang mse smate2..
kenapa bahagia tuk aku rse sekejap sgt?
hurmm...
kenape ar?
syg slh...xsyg pun slh..
setia, dikate nye curang la. cm pmpn sundal la..
bodoh sial...hurmm..
lantak kau lah lelaki..kau buat lah pe yg kau suke,
and kau tgk dan tgu jelah sampai bile aku bleh tahan ngn kau..oke?

kawan-kawan
aku br je jap td delete gmba2 "kwn2" aku..
b4 aku delete,aku usya wat kali terakhir..
sedeh gak ar tgk..kngn kot tu sume.
tp nk buat camne,realiti yg skg aku hadapi sgt menyakitkn kot.
haih.,..apelah yg aku tension kn sgt ni ar?
tu relationship ngn membe2..
pd kalekali,pakupakis,whitewolf,olaoli.
thanks weyh,teman aku sejak2 aku di landa prob ngn membe2 aku.
aku sgt2 hargai korang..walaupun aku mmg amat2 hargai kwn2 aku..
tp kali ni lain,
sejak perkara yg berlaku kt aku akhir2 ni, membuat aku rs tkt tuk berkawan.
and tuk beberape hari ni aku cube xstay ngn korang k?
aku rse dh ssh kn korang la..n wat korang sket xslese..hehe..
tp kalau aku xdpt nk stay tmpat aku gak.
aku harap korang trime aku yea?hehehe

xoxo!




0 comments: